Skip to content Skip to footer

Perakende (FMCG) lojistiği ve yönetimi zaman ve hızın en önemli etken olarak yer aldığı sektörlerin başında gelmektedir. Tüketici talebini zamanında karşılama ve pazarda avantajlar elde etmeniz için çözüm ve önerilerimiz ile yanınızdayız.

Perakende Lojistiği Nedir?

Perakende sektörü, ekonomimizin dayandığı en önemli alanlardan biridir. Ülke refahı ve vatandaşların alım gücü açısından son derece yüksek bir stratejik öneme sahip olan perakende sektörü ve perakendecilik, lokantalardan marketlere kadar çok geniş bir alanı kapsar. Dağıtım sürecinin en son aşaması olarak kabul edilen, ürünlerin nihai tüketicilere ulaşımını sağlayan perakendecilik, genellikle mağazalar, çeşitli marketler ve bakkallar aracılığıyla ürünlerin tüketiciyle buluşmasıdır.

Marketlerde veya herhangi bir mağazada, talep edilen ürünlerin müşterilere zamanında, eksiksiz ve güvenli bir biçimde sunulabilmesi için sadece perakendecilik ve onu gerektirdiği planlamalardan fazlası gerekir. İşte tam bu noktada, perakende lojistiği devreye girmekte ve gereken aşamaların tamamlanmasını sağlamaktadır.

Perakende Lojistiğinde Depolama ve Sipariş Tedarik Hizmetleri

Depolama ve sipariş tedarik hizmetlerinin sunduğu çözümler:

  • Kullanıcıya özel veya kullanıcı paylaşımlı tesisler,
  • Ulusal ve bölgesel alanda faaliyet gösteren dağıtım merkezleri,
  • İş gücünün yönetilmesine yönelik sistemler ve süreçler,
  • Ortam ve ısı kontrolü,
  • Tehlikeli maddelerin güvenli şekilde depolanması,
  • Depo yönetim sistemlerinin entegrasyonu,
  • İkinci paketleme (yardımcı paketleme).

Perakende Lojistiğinde Ürün Paketleme Hizmetleri

Ürün paketleme hizmetlerinin sunduğu çözümler:

  • Ana ürün dolumu,
  • Ürün tasarımı ve gerekli materyallerin tedarik edilmesi,
  • Sunuma hazır promosyon materyalleri,
  • Modül hazırlama,
  • Şilink paketleme,
  • Yapışkanlı etiket ve etiket uygulamaları,
  • Ürün sınıflandırması,
  • Yemek takımlarının paketlenmesi.