Mutlak Müşteri Memnuniyeti

mutlak-musteri-memnuniyet-tis

Mutlak Müşteri Memnuniyeti

Ulusal Lojistik için başarı, ancak sürdürülebilir olduğunda başarıdır. Ve sürdürülebilir başarının da, müşteri memnuniyetini en üst noktada tutarak gerçekleşebileceğini biliyoruz.

Bu nedenle hem hizmet kalitemizi artırmak hem de çeşitlendirmek için sürekli yatırımlar yapıyor ve altyapımızı yenileyip güçlendiriyoruz. Çalışanlarımızın toplam kalite yönetimine katkılarını sağlamak için düzenli eğitimlerle yetkinliklerini artırmaya çalışıyoruz.

Müşterilerimizden gelen olumlu olumsuz tüm geri dönüşleri özenle değerIendiriyor, raporlandırıyor ve çıkan sonuçları eylem süreçlerimize ilave ediyoruz.

Lojistiğin olduğu her konuda hızlı, şeffaf ve kaliteli hizmet vermeyi vaad eden Ulusal Lojistik müşteri memnuniyeti çıtasını daha da yükselterek “mutlak müşteri memnuniyeti” ilkesiyle yoluna devam ediyor.

Lojistik gibi, kapsamı geniş, başka birçok sektörle iç içe geçmiş, yasal zorunlulukları olan bir hizmet alanında, kaliteyi üst düzeyde sağlamak ve bunu sürekli kılmak için yenilikçi olmanız şarttır. Gelişmeler karşısında manevra hızınız ve yeteneğiniz aktif olmalıdır. Sorunlara pratik çözümler geliştirebilmeli, deneyiminiz güven vermelidir. Ulusal Lojistik olarak tüm işleyiş süreçlerimizi bu anlayışla yürütüyor, Toplam Kalite Yönetimini oluşturan her bir parçanın kusursuz çalışmasını, her elemanın odağının hizmet kalitesi olmasını birinci sırada tutuyoruz.