Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti

Ulusal Lojistik için başarı ancak sürdürülebilir olduğunda anlamlıdır. Sürdürülebilir başarının da müşteri memnuniyetini en üst noktada tutabilme becerisi ile gerçekleşebileceğini biliyoruz. Bu nedenle hizmet kalitemizi artırmak ve aynı zamanda çeşitlendirmek için, sürekli yatırımlar yapıyor, alt yapımızı yenileyip güçlendiriyoruz.

Çalışanlarımızın toplam kalite yönetimine katkılarını sağlamak için düzenli eğitimlerle yetkinliklerini artırmaya çalışıyoruz. Müşterilerimizden gelen olumlu olumsuz tüm geri dönüşleri özenle değerlendiriyor, raporlandırıyor ve çıkan sonuçları eylem süreçlerimize dahil ediyoruz.

Lojistik gibi, kapsamı geniş, başka birçok sektörle iç içe geçmiş, yasal zorunlulukları olan bir hizmet alanında kaliteyi üst düzeyde sağlamak ve bunu sürekli kılmak, yenilikçi olmayı gerektirir. Bizde bu ilkeden ödün vermiyoruz. Toplam Kalite Yönetimini oluşturan her bir parçanın kusursuz çalışmasını, her elemanın odağının hizmet kalitesi olmasını sağlıyoruz.

Lojistiğin olduğu her konuda hızlı, şeffaf ve kaliteli hizmet vermeyi vaat eden Ulusal Lojistik, müşteri memnuniyeti çıtasını daha da yükselterek “Mutlak Müşteri Memnuniyeti” ilkesiyle yoluna devam ediyor.

Global Lojistik Faaliyetlerimiz

  • Sektörel tecrübemiz ile uluslararası deneyime ve iletişim becerisine sahibiz.
  • Proje geliştirme ve yönetim analiz süreç uygulamalarıyla çalışıyoruz.
  • Deneyimimiz sayesinde daha düşük maliyetlerle, hızlı çözüm üretebiliyoruz.
  • Global düşünüp, yerel çözümler üretme becerisine sahibiz.

Mutlak Müşteri Memnuniyeti

Tedarik lojistiği hizmetlerinin her aşamasında iş ortağımız olan müşterilerimize %100 kaliteli hizmet vermeyi prensip edinen şirketimiz için, “MUTLAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ” vazgeçilmez ilkedir.