Kurumsal Kimlik

Ulusal Antrepo’nun yolculuğu, 1999 tarihinde ithalat ve dış ticaret alanlarında hizmet vermek üzere başlamıştır. Değişimin gücüne ve sürekli gelişime inanan grubumuz, taşıma, depolama ve dağıtım hizmetleri yanında stratejik çözümler ve danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

Ulusal Antrepo’nun, sektörde faaileyete başladığında tek bir hedefi vardı: Hizmet verdiği bölgelerde müşterisinin başarısını sağlamak, ticaretini arttıracak yeni çözümler sunmak ve avantajlar yaratmak Ayrıca lojistik hizmette yapısın büyüterek küresel dış ticaret şirketi kimliğini geliştirmek. Değişimin kendisini merkeze koyan bu yaklaşım, Ulusal Antrepo’nun bir marka olmasında da ilk adımı oldu.

Müşterilerimizin uluslararası işler yaptığının farkındalığıyla, biz de kalitede sınır tanımıyor ve verimliliği artırmak için tüm teknolojik imkanları kullanıyoruz İşte bu ilhamla değişimi odağına koyan Ulusal Antrepo yepyeni ve çok özel bir sayfa açarak logosunu yeniledi. Logo yenilenirken grubun dinamik yapısının ve değişime olan inancının görsel bir ifadesi olması amaçlandı.

Bu amaçla yeni logoda yer alan kırmızı renkle belirtilmiş koli, Ulusal Antrepo’nun temsil ettiği lojistiğin ana temasını temsil ediyor. İşimiz yük olduğuna göre nakledilmeyi, yüklemeyi ve depolamayı temsil eden folkit’i ismimizin sonundaki “L” harfiyle simgeleyerek bir hareket oluşturduk. Seçtiğimiz renkler ise Siyah ve Kırmızıdır. Siyah renk güçü, özgüvenı, azmi ve kararlılığı ifade eder Kırmızı dinamizmi, enerjiyi, hareketliliği temsil eder.

Artık hareket etmeye hazırız.

Ulusal Antrepo yeni logosuyla, yeni bir başlangıç yapıyor. Değişim tarihinde 2016’yılını milat kabul ederek, sizden aldığı ilhamla birlikte yepyeni bir sayfa açıyor. Değişimin devam ettiği ve ULUSAL’ın değişim hikayesini öğrendiğiniz şu anda sizi de bu yolculuğa davet ediyoruz.